ღ. ღ نغمه های تنهایی ღ. ღ
ღ. ღ نغمه های تنهایی ღ. ღ
نقاش نیستم...اما تمام لحظه های بی تو بودن را درد میکشم!


در زندگی نیمه پر لیوان را ببینید

ما همیشه دوست داریم از زندگی خود شکایت کنیم و نیمه خالی لیوان را ببینیم ولی غافل از اینکه اینها فقط زندگی را سخت تر و تلخ تر می کند .

اینک با دیدی دیگر رویدادهای زندگی خود را بررسی و نگاه کنیم تا موفق تر باشیم:

 

خداراشکر که تمام شب صدای خرخر شوهرم را می شنوم . این یعنی او زنده و سالم در کنار من خوابیده است. 


I am thankful for the husband who snores all night, because that means he is healthy and alive at home asleep with me 


____________

  

خدا را شکر که دختر نوجوانم همیشه از شستن ظرفها شاکی است.این یعنی او در خانه است و در خیابانها پرسه نمی زند. 


I am thankful for my teenage daughter who is complaining about doing dishes, because that means she is at home not on the street 


____________ 


خدا را شکر که مالیات می پردازم این یعنی شغل و در آمدی دارم و بیکار نیستم. 


I am thankful for the taxes that I pay, because it means that I am employed. 


____________

  

خدا را شکر که لباسهایم کمی برایم تنگ شده اند. این یعنی غذای کافی برای خوردن دارم. 


I am thankful for the clothes that a fit a little too snag, because it means I have enough to eat 


____________

  

خدا را شکر که در پایان روز از خستگی از پا می افتم.این یعنی توان سخت کار کردن را دارم. 


I am thankful for weariness and aching muscles at the end of the day, because it means I have been capable of working hard 


____________

  

خدا را شکر که باید زمین را بشویم و پنجره ها را تمیز کنم.این یعنی من خانه ای دارم. 

  

I am thankful for a floor that needs mopping and windows that need cleaning, because it means I have a home 


____________

  

خدا را شکر که در جائی دور جای پارک پیدا کردم.این یعنی هم توان راه رفتن دارم و هم اتومبیلی برای سوار شدن. 

  

I am thankful for the parking spot I find at the far end of the parking lot, because it means I am capable of walking and that I have been blessed with transportation 


____________

  

خدا را شکر که سرو صدای همسایه ها را می شنوم. این یعنی من توانائی شنیدن دارم. 


I am thankful for the noise I have to bear from neighbors, because it means that I can hear 


____________

  

خدا را شکر که این همه شستنی و اتو کردنی دارم. این یعنی من لباس برای پوشیدن دارم. 


I am thankful for the pile of laundry and ironing, because it means I have clothes to wear 


____________

  

خدا را شکر که هر روز صبح باید با زنگ ساعت بیدار شوم. این یعنی من هنوز زنده ام. 


I am thankful for the alarm that goes off in the early morning house, because it means that I am alive 


____________

  

خدا را شکر که گاهی اوقات بیمار می شوم. این یعنی بیاد آورم که اغلب اوقات سالم هستم. 


I am thankful for being sick once in a while, because it reminds me that I am healthy most of the time 


____________

  

خدا را شکر که خرید هدایای سال نو جیبم را خالی می کند. این یعنی عزیزانی دارم که می توانم برایشان هدیه بخرم. 


I am thankful for the becoming broke on shopping for new year , because it means I have beloved ones to buy gifts for them 


____________

  

خداراشکر...خدارا شکر...خدارا شکر 


Thanks God Thanks God Thanks God



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






یک شنبه 18 ارديبهشت 1390برچسب:,

|
 


من اگر روح پريشان دارم من اگر غصه هزاران دارم گله از بازي دوران دارم دل گريان،لب خندان دارم به تو و عشق تو ايمان دارم
roze.meshky@yahoo.com
نازترین عکسهای ایرانی

 

 

سارا

 

آذر 1390
خرداد 1390
ارديبهشت 1390
فروردين 1390

 

..: بهانه :..
...::...
خدا کنه این شبا زود تموم شه!
جای خالی و با یه جمله پر کن!
.:.:. دلنوشته .:..:.
خدایا دریاب مرا !
:.: دل بستن :.:
تا حالا شده...
امشب...
ღღ
::: دیوونه وار دوست دارم :::
خدایا مرگم را برسان!
چه احساس بدی دارم...
حالم بده!!!!!!!
.:. فاصله .:.
تو فقط زود بیا...!
دلم تو رو میخواد!
خدایا شکرت
حالم بده!
...
دلم هواتو کرده مصطفی!
.:.:.
دلم گرفته ای خداااااااااا
مهربانم، ای خوب
خدای خوب من کمکم کن!
عشق یعنی...

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نغمه های تنهایی و آدرس banooye-tanhaei.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دریایی از جوک ها و اس ام اس های جدید
سفیران
عشق یعنی انتظار
تنهاترین تنهای تنها
بیقرار توام و در دل تنگم گله هاست!
دفترچه خاطرات من
داغ ترین عکس ها
بزرگترین وبلاگ عاشقانه مشهد
دست نوشته هاي من
جدید ترین های روز دنیا - عکس - شعر
دهکده سرگرمی
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

 

کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 54
بازدید هفته : 65
بازدید ماه : 63
بازدید کل : 64613
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 32
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->

بزرگترین مرجع کد آهنگ - امین رستمی - نشونی

.: Weblog Themes By www.NazTarin.Com :.


--->